Ledenvergadering Katholiek Forum: Start Werkjaar 2017-2018 → Zaterdag 14 oktober 2017!

8 oktober 2017

Beste leden en sympathisanten van het Katholiek Forum,

Eind juli kwamen uw dienaren-redacteurs van uw favoriete webstek www.katholiekforum.net tesamen om onze huidige werking nog verder te optimaliseren. Hier vindt het volledige verslag van deze bijeenkomst: Verslag redacteursvergadering 29 juli 2017. Met een woord van dank aan onze Secretaris, De Heer Jeroen Van Hecke. De lezersaantallen van Katholiekforum.net blijven dan ook hoog en in stijgende lijn. We zien erin een blijk van erkenning en bemoediging voor de inmiddels duizenden man- en vrouwuren die in dit project geslopen zijn.

Aanstaande zaterdag is het tijd samen te komen om met alle leden van ‘VZW Rooms-Katholiek Lekenforum’ en alle Katholieken die ons project een warm hart toedragen. De redactionele werking van Katholiekforum.net is immers slechts de basis van waaruit wij een bredere Katholieke volksbeweging willen uitbouwen en daarvoor is uw medewerking van vitaal belang!

Bij aanvang van dit nieuwe werkjaar is het dus gepast om terug even alle koppen bijeen te steken samen met alle leden en sympathisanten (nieuwe leden?) van het Katholiek Forum.

Tijdens deze vergadering bespreken we deze drie voornaamste punten:

• Meer lezers op de webstek! (Flyers, likes, shares, retweets, advertenties, YouTube…).

• Taakverdeling: redigeren artikels, beheer Facebook + Twitter, méér redacteurs en méér initiatief en concrete acties vanuit de Werkgroepen.

• Actualiteit in Kerk en wereld én hoe hierop reageren vanuit onze Werkgroepen. De artikels van de voorbije maanden zijn hiervoor de inhoudelijke leidraad. Neem hier alvast een kijkje: www.katholiekforum.net

Voorafgaand aan onze bijeenkomst is er een lunch met daarbij een “Meet & Greet” met een “Mystery Guest”…

Een programma om niet te missen dus en er is meer: naast het reeds genoemde voor- en hoofdprogramma zal onze Vicevoorzitter De Heer Erwin Wolff ook zijn boek ‘De bouwmeesters van Europa’ (dat hij samen met Benedict Vanlanduyt vertaalde van de auteur Thomas Woods en uitgegeven door ‘De Blauwe Tijger’) voorstellen.

Meer info over dit boek en bestelmogelijkheid, via deze link: https://www.deblauwetijger.com/product/thomas-e-woods-de-bouwmeesters-van-europa-de-geboorte-van-een-beschaving-uit-de-katholieke-kerk/

Gelieve ook de avond vrij te houden, want nadien is er ook nog ruimte voor gezelligheid, vriendschap en lekker eten.

Ruw geschetst ziet de dag er als volgt uit:

• 12u30: Lunch in ’t Vosken (Sint-Baafsplein 19, Gent).

• 14u00: Vergadering in een bovenzaal van ’t Vosken:

• 14u00 DEEL 1+2: Promotie webstek + taakverdeling dagelijkse werking

• 15u30: Boekvoorstelling door Erwin Wolff: ‘De bouwmeesters van Europa’

• 16u15: Pauze

• 16u30: DEEL 3: Actualiteit in Kerk en maatschappij en de reactie hierop door onze Werkgroepen

• 18u00: Avondmaal in ’t Vosken

Een prachtige dag in ’t verschiet… Wie wenst deel te nemen aan het voorprogramma (lunch met ‘meet & greet’) en/of naprogramma (avondmaal), dient hiervoor een kort mailtje naar mij te sturen en dan breng ik de reservaties in orde.

Nog geen lid van Katholiek Forum? Voor slechts 5 euro ben je lid vanaf vandaag voor de rest van 2017. Betalen doe je dan gewoon op de vergadering bij onze penningmeester.

We kijken er naar uit om jullie allen massaal te begroeten aanstaande zaterdag 14 oktober, om zo samen ons Katholiek Forum steeds groter en sterker uit te bouwen!

In Christo per Mariam,

Dries Goethals, uw dienende Voorzitter

P.S.: Gelieve dit bericht te verspreiden onder al uw Katholieke vrienden!

www.katholiekforum.net

www.facebook.com/Katholiekforum.net

www.twitter.com/KatholiekForum

Auteur: Dries Goethals

Buiten het Katholiek Forum zet Dries zich in voor de landelijke tak van de internationale pro-life organisatie ‘Helpers of God’s Precious Infants’ (www.helpers.be). Hij is vooral bekend als voorman van de anti-cultuurmarxistische beweging ‘Pro Familia’ (www.profamilia.nl).

Deel dit artikel:Share on Facebook2Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0Email this to someonePrint this page

Geen reacties

Regels voor reacties: 1. Haatreacties en reacties met vloek- en scheldwoorden zijn niet toegestaan. 2. "Trollen" is verboden. Dit forum is bedoeld als ontmoetingsplaats waar inhoudelijke reacties worden gegeven op een artikel, of waar meningen kunnen worden uitgewisseld, niet om te trollen. Bij herhaaldelijke overtredingen zal de gebruiker worden geblokkeerd. 3. Anonieme gebruikersnaam is toegelaten. 4. Katholiek Forum wil een beleefd, doch ongecensureerd platform aanbieden en is daarom volstrekt niet aansprakelijk voor de inhoud van de reacties.